Zabava načina za prikaz Matchbooks

Matchbooks ne samo reći svijetu sva mjesta na kojima si , oni evociraju uspomene na velike vremenima dijeliti s posebnim prijateljima . Ako vaša sjećanja su skupljaju prašinu na polici u garaži , možda je vrijeme da ih dovedu unutra i stavio ih na zaslonu za sebe koliko za svoje goste . Fotografirali Display

Za jedan - of- a-vrste zidne naglaskom , razmislite prikazujući svoju kolekciju kutija šibica u stilski okvir . Ako ste zabrinuti zbog oštećenja kolekciju , neka vaš fotoaparat obaviti posao . Jednostavno širiti matchbooks na stol na slučajan asortimana i ugriz neke slike . Prerasporediti matchbooks za druge perspektive . Povećaj fotografije na najmanje 8 - po - 10 inča , dodajte komplementarne Mattes i prikazati ih u okvire po vašem izboru . Napravite nekoliko tih kutija šibica umjetničkih djela i predstave ih u grupi na zidu . Možete čak imati svoje fotografije screen tiskane na tkanini da baca ili platnu zidnim .
Lukav Prikazuje

Vjerojatno ste primijetili učiniti-to - sami lampa setove na plovila trgovini - one s bazom od prozirnog stakla možete ispuniti školjke ili svile cvijeće . Te iste setove može se koristiti za bilo kolekcionarstvo , uključujući matchbooks iz svojih mnogobrojnih putovanja . Top ga s običnom nijansu u boji izvukao iz svoje kolekcije . Ili pokušajte prikazujući svoju kolekciju u shadowbox montažu pojedinačne knjige s igle unutar vješanje okvira . Prikaz shadowbox blizini svoje kutija šibica svjetiljke za maksimalni učinak .

Matchbooks kao dekor

Gudački fine žice ili čak ribolov linija između uzdama na zid ili u prozor i jednostavno objesiti matchbooks preko njega . Napravite lijepe ravne linije ili drapiranje transparente -inventivni ukras za čovjeka špilji ili jami . Ako imate prazne slike polica koje je potrebno punjenje , ulagati u nekoliko jasnih staklenke s poklopcem i ispuniti svaki na pola puna s matchbooks . , Te ih zajedno s polica napraviti impresivan prikaz . Ili , prenamjena slučaj izložbenu značilo da kuća pucao naočale probijanje stan pribadača kroz poleđini kutija šibica i na zid . Prikaz jedna knjiga u svakoj pucao stakla središnji pretinac .
Repurposed Matchbooks

Hang matchbooks kao ukras na vaše božićno drvce , duž vrha zida kao inventivan granice ili prikupljeni u ukrasne jela na vašem stolu kava kao početak razgovora . Ih pretvoriti u album klizi jednu matchbooks u vinil rukave stranicama kartica kolekcionarske i spremati ih u tri prstena vezivo . Držite knjigu gdje se gosti mogu vidjeti i pitati o tome . Kad ste ponestane DIY ideja , možda ćete ulagati u stvarnom vitrine značilo posebno za produciranje one otrcane povijesti . Slučajevi dolaze u odabranim veličinama, završi i dizajna te su lako naći na internetu .

Kako Ukrasite Korištenje zatvoreni Vodopad

unutarnji slap će bitižarište u svakoj sobi . Kako bi se poboljšala vizualni efekt , stavite odgovarajući dekor oko nje . Odaberite dekor na temelju vaše osobne preferencije i drugim elementima dizajna u sobi . Vodopad trebao izgledati organski dio p

Více >