Kako prikazati plakova pri Home

Kada su prezentirani spomen-ploču , vjerojatno žele to pokazati svojim prijateljima ili članovima obitelji , ili jednostavno su to stavio s drugima koje ste primili u mjesto gdje možete gledati na njih i biti ponosan na svoje uspjehe . Objesite svoje plakete u svom domu u centraliziranom području . Plakete su mnogo lakše za prikaz nego trofeji su zato oni mogu objesiti na zid poput umjetničkog djela . Pobrinite se da su vaši plakete postavljeni na način na koji se međusobno nadopunjuju . Upute Screenshot
1

Odaberite zid u svoj ​​dom na kojem će se prikazivati ​​svoje plakete . Viseći sve plakete na jednom zidu jedobar izbor jer vam pomaže da sve svoje plakete na jednom mjestu i stvoriti atraktivan prikaz . Ako želite prikazati plakete u sobi koja je često dolazila gostima , razmislite o svojoj dnevnoj sobi . Inače , držati ih nešto skriveno u knjižnici ili uredu .
2

Eksperimentirajte s svoju kolekciju ploča zaslona postavljanjem ploče na podu i stvaranje dizajna . Na taj način , nećete unerediti dizajn na zidu , a završiti čavlima prekomjerne rupe u zidu . Ako vaši plakete su sviiste veličine i oblika , objesiti ih u redove . Većina ljudi vjerojatno imaju plakete koje su različitih veličina i oblika . Ako je toslučaj , ne objesiti plakete u redovima , kao i oni će izgledati neujednačena . Umjesto toga , stvaranje dizajna s ravnomjernom mješavinom velike plakete, male plakete i one različitih oblika .
3

Započnite visi plakete u središtu zaslona. Vozite čavao u zid i objesiti svoju prvu ploču . Tada objesiti plakete koje želite izravno okoprvog . Na taj način , možete biti sigurni da jeskup više plakete je usmjeren na vašem zidu i da su plakete su ravnomjerno raspoređeni .
4

Nastaviti visi svoje plakete od središta prema van dok sve plakete su na zid .

Vorherige Seite

Nächste Seite

Tamjan ulja za uporabu u kućanstvu

Tradicionalno , tamjan je spalio za proizvodnju mirisni dim , te je često izrađena od mirisnih ulja . Tamjan ulja su miris ulja koja imaju razne kućanske namjene , a podijeljene su u dvije grupe: prirodno proizvodi eterična ulja i sintetičkih miris u

Více >